Merhaba kızım Naz'ım, hatırlayamayacak kadar küçüksün anılarını ve zaman geçiyor ben yaşlanacağım hatırlamamaya başlayacağım ozaman bana seninle geçirdiğim her anı hatırlatabilmen için yazmaya başladım bu satırları.Şuan bilmiyorsun öğreneceksin bebeğim annen küçüklüğünden beri deftere yazı yazmayı hiç sevmedi o yüzden sana buradan yazıyorum bilmeni istiyorum ben seni çok seviyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder